zondag 26 april 2009

Emilie


In maart heb ik in Heesch een workshop gevolgd bij Chimene Vink waarbij je met foto's van nu ouderwetse layouts leerde maken. De stijl van Chimene spreekt mij erg aan en ik gebruik deze thans deels ook in modernere layouts. De foto's worden niet meteen met lijm op het papier geplakt maar met foamtape zodat het papier loskomt van de ondergrond. Voordeel hiervan vind ik dat je embellishments, kant etc. altijd nog later kunt toevoegen.
Voor deze layout heb ik foto's gebruikt van mijn achternichtje Emilie. Op de kleine foto staat ze met haar vader Marcel (mijn neef, de zoon van mijn oudste zus). De foto's zijn in sepia afgedrukt en voorts met schuurpapier opgeschuurd,waardoor eigenlijk alleen het daadwerkelijk onderwerp nog zichtbaar is.

2 opmerkingen:

  1. zag vanmorgen dat er nog meer in je blog stond , deze is ook echt schitterend zeg , gaaf he foto's op deze manier te bewerken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Kwam via via op je blog.
    Heel erg leuk om te zien hoe je layouts geworden zijn. Prachtig!
    Hoop dat je een leuke, leerzame dag hebt gehad:)
    Groet Chimene

    BeantwoordenVerwijderen