maandag 9 november 2009

Verjaardag: 50 jaar!

Samen met Henk



Samen met mijn moeder
Ik vond het wel heel speciaal dat mijn vijftigste verjaardag op een zondag viel. Ik ben namelijk ook op een zondag geboren. De zon scheen de hele dag en dat was 50 jaar geleden ook zo. Wel speciaal want de dag ervoor en ook vandaag was het weer somber en regenachtig.
Ik ben 's middags rond half 3 geboren en op dat moment - toen de 50 echt een feit was - begon de hele kamer te zingen! Heel leuk!
Veel foto's gemaakt op mijn verjaardag en wil hiervan toch ook weer een boekje gaan maken. Hoe en wat weet ik nog niet. Ik ga ook nog een keer high-tea'en met mijn zussen en moeder eind van de maand, en wil dit alles in een leuk boekje verwerken als herinnering.

2 opmerkingen:

  1. Hee Sarah, nog van harte; je bent zo jong als je je voelt toch! Zo te zien heb je een leuke dag gehad.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij deze de beste wensen voor 2010!!! We moeten gauw weer afspreken!!!!
    Ik mail je gauw.
    Groetjes, Maria

    BeantwoordenVerwijderen